Johanna Tolppola
Kaupallinen yhteistyö

Koko perheen loma Naantalissa

Kaupallinen yhteistyö: Naantalin kylpylä

Jos joku paikka jäi erityisesti tältä lomalta mieleen, on se meidän perheen loma Naantalissa. Kesälomalla halusimme suosia lähimatkailua ja suuntasimme yöksi Naantalin kylpylään.

PERHELOMA NAANTALISSA – Muumimaailma

Lähdimme matkaan jo heti aamusta, koska halusimme olla Muumimaailmassa heti kun ovet aukeavat. Viime vuonna kirjaimellisesti juoksimme läpi koko Muumimaailman, mutta tällä kertaa Theo jaksoi jo keskittyä vähän paremmin. Theoa jännitti hahmot sen verran, ettei halausta tai yhteistä kuvaa saatu, mutta muutaman tökkäisyn hän kyllä kävi tekemässä. 😀

Theo jahtasi myös Haisulia takaa, joka itsessään oli hauska ohjelmanumero. Ystäväpariskunta liittyi matkalle mukaan, joten oli kiva saada myös aikuista seuraa. Muumimaailmassa vietimme aikaa melkein neljä tuntia.

Muumimaailman jälkeen lähdimme kaikki tutustumaan vanhaan kaupunkiin. Theo nukahti rattaisiin ja pääsimme nauttimaan kahvit rauhassa vanhan kaupungin idyllisessä ympäristössä.

Yö Naantalin Kylpylässä

Olimme varanneet yön Naantalin kylpylästä. Meillä oli isompi huone erillisessä rakennuksessa merinäköalalla. Huoneessa oli pieni keittiö, kylpyhuone, makuuhuoneen/olohuoneen yhdistelmä, jossa oli tilanjakaja sekä iso parveke merelle. Huone ja näkymä oli kerrassaan upea. Ystäväpariskunta oli varannut huoneen hotellin päärakennuksesta.

Hotellille päästyämme puimme kylpytakit päälle ja menimme kaikki kylpylään. Kylpylässä oli useampi poreallas, kuntoallas sekä isompi allas. Kylpylästä löytyi myös lämmitetty ulkoallas. Theo on oikea vesipeto ja itsepäisesti haluaisi vain itse uida ilman mitään apuja. Meillä oli Theolle käsikellukkeet ja uimarengas, joista oli kyllä suuri apu. Seuraavaksi ostoslistalla on kyllä kelluntaliivi. Kylpylän allasbaarissa joimme virvokkeet ja Theo sai jäätelön.

Illalla menimme syömään itse päärakennuksessa sijaitsevaan ravintolaan, johon olimme tehneet pöytävarauksen. Ruoka oli todella hyvää. Me aikuiset tilasimme listalta ja Theolle saimme ottaa ruuan lasten buffetista.

Illalla menimme kaikki meidän huoneeseen, jossa istuimme iltaa meidän parvekkeella.

Yö meni hyvin ja aamulla heräsimme VASTA klo 6.45. Aamupala oli porrastettu, jonka takia olimme valinneet, että olemme aamiaisella klo 7. Oli muuten rauhallista. Pitkästä aikaa sain hotellin aamiaisella myös vohveleita ja pannukakkuja. Aamiaisella oli saatavilla vaikka mitä kaikkea!

Aamupalalta lähdimme tutustumaan hotellin ympäristöön. Löydettiin mm. minigolf, rantalentopallokenttä, ulkoliikuntapiste, lasten leikkipaikka jne. Täällä olisi helposti voinut viettää useammankin yön. Ihan harmitti lähteä.

Suosittelen lämpimästi matkaa Naantaliin ja Naantalin Kylpylään niin perheen, kuin vaikka kumppanin kanssa. Aivan ihana reissu!